سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

دلم گرفته..(متن کوتاه برای دردودل با خدا)

دلم گرفته..(متن کوتاه برای دردودل با خدا)

دل گرفته و در سینه بی تابی میکند، دل دارد می میرد و خبری از تو نیست، توکه میگفتی هیچوقت تنهایم نخواهی گذاشت اکنون در اوج تنهایی هایم هیچکسی خبری از این دل دیوانه ی ویران نمیگیرد و تنها تو هستی که ناله های سوزناک دلم را میشنوی، تویی که آنقدر مهربان هستی که صبر و تحمل این همه ناله را نداشته باشی،تویی که میدانی دردم چیست و از راز دلم خبر داری، زندگی را خواهم ساخت همانطور که قول داده بودم ولی تا تو کمکی نکنی من هیچم و زندگی بی کمک تو ممکن نیست، دلم تنگ است دلم بیقراری میکند نمیدانم با کدامین کلام ابراز کنم درد دلم را.. نمیدانم با کدامین احساس بگویم از دلتنگی هایم.. کسی را لایق دردودل نمیدانم جز تو.. چراکه میدانم سخنانم را میشنوی و پاسخم را خواهی داد، دلم گرفته از ناملایمتی های روزگار، دلم گرفته از جفای روزگار، زندگی ام آنطور که میخواستم نشد، ولی هنور کور سوی امیدی دارم و آن انگیزه میدهد برایم به زندگی.. امیدی که اولش تویی و آخرش هم تو.. یادت هست که باهم عهد و پیمانی بستیم؟ اکنون من سر آن پیمان محکم ایستاده ام و منتظرم تو نیز یاری ام کنی تا به عهد خود وفا کنم، هرچند میدانم تو باوفاترینی و گاه امتحان میکنی این دل دیوانه را.. ولی چه سود گاه کاسه ی صبرم لبریز میشود و مینویسم از آنچه دل از آن می نالد.. میدانم که در یادم هستی لحظه به لحظه.. لحظه هایی که شاید من تو را از یاد ببرم و بی وفایی کنم ولی این تو هستی که باز وفا نشان دادی و هیچوقت فراموشم نکردی.. میخواهم راه دلم را باز کنی تا بتوانم بهتر احساست کنم تا بتوانم بهتر در راهت قدم بگذارم و احساس آرامش کنم.. میدانم تنها نام توست که به دل ها آرامش میبخشد برای همین است که تنها از تو مینویسم چراکه میخواهم دل بیقرار و تنگم را آرام کنی تا بتوانم راه زندگی خویش را بیابم تا بتوانم در آرامش به سمتت بیایم..

جملات زیبا و کوتاه با مضمون دعا و مناجات با خدا

سکوت شب با خدا

شب تاریک ( نوشته جالب برای خدا)،عاشق تنها کنار پنجره

شبِ تاریک است و من تنها تو را دارم، تو را حس میکنم، دنیایم تاریک است،دلم تاریک است،ذهنم تاریک است تنها نور تو میتواند دنیایم، دلم، ذهنم را روشن کند تا بدرخشد آن مروارید زیبای پاکی ها در اعماق دلم، تا بدرخشد آن نگین زیبای خوبی ها در اعماق ذهنم؛ شبِ تاریک است و من همچنان درپی دردودل با تو، حس و حالی شاعرانه گرفته ام باخود میگویم کاش میشد یکبار فقط یکبار، جوابم را میدادی تا صدایت را بشنوم تا آرام گیرم؛ نام تو که می آید زلزله ای تمام تنم را فرا میگیرد، شبِ تاریک است و هیچکسی نیست جز تو که همیشه هستی، شبٍ تاریک است و من این تاریکی را دوست دارم چراکه هیچ ظلمتی با وجود تو تاریک نیست، حس و حالی دارد که در سکوت شب با صدای بیصدای قلم تمام دنیا را پر کنی از نام و یاد تو، حس عجیبی دارم انگار همین الان کنارم هستی و مرا در آغوش گرفته ای و می گویی بنویس؛ چرا برای تو گریه نکنم؟ مگر جز تو کسی لیاقت این اشکها را دارد؟ شبِ تاریک است و میخواهم در سکوت شب لحظه ای شکرت کردم، لحظه ای افکارم در دریای لطف ها و عطوفت های تو غوطه ور میشود و به یاد می آورم که چفدر مهربانی کرده ای و من ناشکری کرده ام، میخواهم لحظه ای شکر کنم از تمام وجود از عمق احساسم از ته دل؛ هرچقدر شکر تو گویم باز هم کم است، لحظه ای میخواهم دعا کنم برای تمام انسان ها، تا کمک کنی همچنانچه تنها یار و یاور تمام انسان ها تو بوده ای و بس؛ شبِ تاریک است و چه حس و حالی دارد دعا کردن در سکوت شب، چه حس و حالی دارد یاد کردن تو در دل شب تا شب نیز بداند چه کسی در دلش جای دارد؛ عطر مهربانی تو تمام اتاقم را فرا گرفته است و من از پنجره ی کوچک اتاقم نظاره گر قدرت و قشنگیٍ آسمان تیره و تارت هستم، ستاره ای کم نور میدرخشد و همین یک ستاره حس بودنت را در وجود من زنده میکند، همین یک ستاره حس امید را در من زنده میکند، چه حس و حالی دارد لجظه ای در این سکوت شب در حیاط خلوت خانه قدمی بزنی، نفسی عمیق بکشی و تمام تاروپود وجودت با پاک ترین و خوشبوترین هوای دنیا زنده گردد، هوایی که حس و بوی خدایی دارد، ذره ذره ی وجودت پر شود از حس خدایی تا بدانی برای چه و از برای که زندگی میکنی، تا بدانی وقتی کسی برای دل سپردن نیست خدایی هست که جانانه منتظر قدم های دل توست..

عشق ابدی”جملات زیبا درباره خدا”

سخنان زیبا با موضوع خدا”اس ام اس با موضوع خدا

خداوندا...(جملات زیبا و کوتاه با مضمون دعا و مناجات با خدا)

خداوندا میخواهم هر آنچه را که صلاح میدانی بدهی و هر آنچه را که مصلحت نیست صبر و تحملش را عطا فرمایی..

خدواندا تو پاک تر و والاتر از آنی که چون منی لیاقت سخن گفتن با تورا داشته باشد ولی با این همه دوستت دارم…

خداوندا تو نوری تو مقدسی تو نهایت آرزوی عارفانی.. بتاب آن نور زیبای رحمتت را تا دیده دلم را بینا کند..

خداوندا تو می بخشی آنچه را که میتوانی نبخشی! تو بی نیازی از همه چیز و همه کس ولی با این همه مهربانی تو دلیلی است بر بخششت..

خداوندا دستهای ناتوان مرا بگیر تا بدانم هستی ام از کسیت و چه کسی دستم را از اول گرفته است و اگر یک لحظه رها کند سقوط میکنم..

خداوندا تو خود ذات تمام زیبایی ها هست پس چرا زندگی زیبا به من نبخشی؟ زندگیم را زیبا کن همچنانکه زیبا آفریده ای..

خداوندا با نام تو شروع میکنم چرا که نام تو آغازو پایان هر وجودی هست.. قسم به نام مقدست هوامو داشته باش که یک لحظه بدون تو هیچم..

خداوندا آنچنان سرگشته و بی پناه شده ام که هیچ آغوشی جز آغوش تو ذره ذره وجودم را گرم نمی کند..

خداوندا من سرتاپا التماس شده ام چرا برای داشتن زیباترین ها باید از هیچ التماسی دریغ نکرد..

خداوندا تو آنقدر زیبایی که نوشتن نام تو تمام نوشته های عالم را زیبا میکند..

خداوندا شکر نعمت تو میگویم و هرچقدر گویم بازهم کم است چراکه در کمال بی نیازی، مهر و عطوفتت همچون ستاره ای پرنور می درخشد..

خداوندا تنها و غریبم و تو تنهایی را دوست نداری چراکه تنهایی فقط از آن توست پس کمک کن تا با تو بودن را به تنهایی ترجیح دهم..

خداوندا دل تیره و تارم را از غبار گناهان آلوده پاک کن تا دیده ی دلم بیشتر از پیش زیبایی ها و نعمت های تو را ببیند..

خداوندا تا زمانی که نایی برای نوشتن داشته باشم از ته دل خواهم نوشت: دوستت دارم..

خداوندا تو بالاتر از من ایستاده ای و تنها کسی هستی که میتوانی بالایم بکشی تا حس کنم تو را تا حس کنم لذت زندگی و با تو بودن را.. دستم را بگیر تا احساس بیکسی نکنم…

خداوندا زندگی روزی تمام میشود و همه چیز به پایان میرسد و این تویی که همیشه ماندگار.. هدایت کن مرا در راهی که ماندگارترین است..

خداوندا لطف و کرمت آنقدر زیاد است که قلم نیز از نوشتن آن عاجز است..

خداوندا مهربانی و بخششت آنقدر وصف ناپذیر و بی پایان است که هر کسی شرمنده ی مهربانی و بخشش توست..

خداوندا چشمان را برای زیبایی ها باز کن تا قدر چشمانم را بدانم تا قدر نعمت های زیبایت را بدانم..

خداوندا گوشم را در راه خودت و برای خودت شنوا کن تا آنچه که زیباست را بشنوم..آنچه که نام تو در آن است..

خداوندا شکر میکنم که دستی داده ای که مینویسد و پایی داده ای که حرکت میکند، کمک کن این دست و پا جز در راه تو حرکت نکند..

خداوندا قلبی داده ای که می تپد و خون تازه در رگ هایم جریان میابد؛ کمک کن تا یاد تو آرامش بخش قلب تنهایم شود تا خون پاک و خدایی در رگ های بدنم جریان یابد تا ذره ذره ی وجودم رنگ و بوی خدایی بگیرد…

خداوندا فکر و ذهنی داده ای که قدرتش بسیار است کمک کن تا این فکر و ذهن فقط در راه تو و برای تو کار کند..

خداوندا مادر و پدری داده ای که تمام زندگی ام هستند تن و جسم و روحشان را همیشه سالم نگه دار..

خداوندا میخواهم یاری کنی تا با سربلندی و عزت تمام، دیده از دنیا برفکنم..

خداوندا درود و رحمت میفرستم بر بنده های پاکت که نماد و جلوه ی زیبایی تو در این عالم هستند..

کلیدواژه های اصلی: “جملات زیبا در موردخدا سخنان زیبا با موضوع خدا”اس ام اس با موضوع خدا”اس ام اس خدایی”پیامک درباره خدا”جملات دلنشین با مضمون خدا”مناجات با خدا”جملات کوتاه درمورد خدا”

متن جالب درباره خدا، شب تاریک