سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

سکوت شب با خدا

شب تاریک ( نوشته جالب برای خدا)،عاشق تنها کنار پنجره

شبِ تاریک است و من تنها تو را دارم، تو را حس میکنم، دنیایم تاریک است،دلم تاریک است،ذهنم تاریک است تنها نور تو میتواند دنیایم، دلم، ذهنم را روشن کند تا بدرخشد آن مروارید زیبای پاکی ها در اعماق دلم، تا بدرخشد آن نگین زیبای خوبی ها در اعماق ذهنم؛ شبِ تاریک است و من همچنان درپی دردودل با تو، حس و حالی شاعرانه گرفته ام باخود میگویم کاش میشد یکبار فقط یکبار، جوابم را میدادی تا صدایت را بشنوم تا آرام گیرم؛ نام تو که می آید زلزله ای تمام تنم را فرا میگیرد، شبِ تاریک است و هیچکسی نیست جز تو که همیشه هستی، شبٍ تاریک است و من این تاریکی را دوست دارم چراکه هیچ ظلمتی با وجود تو تاریک نیست، حس و حالی دارد که در سکوت شب با صدای بیصدای قلم تمام دنیا را پر کنی از نام و یاد تو، حس عجیبی دارم انگار همین الان کنارم هستی و مرا در آغوش گرفته ای و می گویی بنویس؛ چرا برای تو گریه نکنم؟ مگر جز تو کسی لیاقت این اشکها را دارد؟ شبِ تاریک است و میخواهم در سکوت شب لحظه ای شکرت کردم، لحظه ای افکارم در دریای لطف ها و عطوفت های تو غوطه ور میشود و به یاد می آورم که چفدر مهربانی کرده ای و من ناشکری کرده ام، میخواهم لحظه ای شکر کنم از تمام وجود از عمق احساسم از ته دل؛ هرچقدر شکر تو گویم باز هم کم است، لحظه ای میخواهم دعا کنم برای تمام انسان ها، تا کمک کنی همچنانچه تنها یار و یاور تمام انسان ها تو بوده ای و بس؛ شبِ تاریک است و چه حس و حالی دارد دعا کردن در سکوت شب، چه حس و حالی دارد یاد کردن تو در دل شب تا شب نیز بداند چه کسی در دلش جای دارد؛ عطر مهربانی تو تمام اتاقم را فرا گرفته است و من از پنجره ی کوچک اتاقم نظاره گر قدرت و قشنگیٍ آسمان تیره و تارت هستم، ستاره ای کم نور میدرخشد و همین یک ستاره حس بودنت را در وجود من زنده میکند، همین یک ستاره حس امید را در من زنده میکند، چه حس و حالی دارد لجظه ای در این سکوت شب در حیاط خلوت خانه قدمی بزنی، نفسی عمیق بکشی و تمام تاروپود وجودت با پاک ترین و خوشبوترین هوای دنیا زنده گردد، هوایی که حس و بوی خدایی دارد، ذره ذره ی وجودت پر شود از حس خدایی تا بدانی برای چه و از برای که زندگی میکنی، تا بدانی وقتی کسی برای دل سپردن نیست خدایی هست که جانانه منتظر قدم های دل توست..

عشق ابدی”جملات زیبا درباره خدا”

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.