سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

ترانه عروسی آذری صوتی گتمه یار . محمدحیدری

ترانه آذری زیبا
دانلود آهنگ جدید آذربایجانی گئتمه یار از محمدحیدری

متن شعر:

بیر گوزلی گورموشم
عشقینه من دوشموشم
نه اولار بیر گوروشک
سئوگینی بیز بولوشک
گتمه یار گتمه یار گتمه یار گتمه یار منی ترک اتمه یار
من سنی چوخ سویرم بئله ناز اتمه یار
...
مه جمالین گوریدیم
گونده یوزل یول اولردیم
نازلی باخاندا منه
قوربان اولاردیم سنه
گتمه یار گتمه یار گتمه یار گتمه یار منی ترک اتمه یار
من سنی چوخ سویرم بئله ناز اتمه یار
...
یاز گونو گوزلریدیم
گولومو گورمیدیم
بو گولو من درجم
باشکاسین سومیجم
گتمه یار گتمه یار گتمه یار گتمه یار منی ترک اتمه یار
من سنی چوخ سویرم بئله ناز اتمه یار


اهنگ گتمه یار محمدحیدری