سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

سفر به جنگل های ارسباران بهتر است یا جنگل های شمال؟

بهترین زمان برای سفر به جنگل های ارسباران از اواسط اردیبهشت تا اواخر شهریور میباشد هوای جنگل های ارسباران بر خلاف جنگل های شمال شرجی نمی باشد هوای بسیار تمیز و پاکی دارد، پیشنهاد میکنیم برای سفر به این جنگلها از مسیر جلفا رفته تا مسیر حدود ۳۵۰ کیلومتری در سواحل رود ارس طی کنید و در کنار لذت بردن از طبیعت بکر آن به جنگل های اصلی برسید بیشتر پوشش گیاهی آن چمن زار و بوته های کوتاه جنگلی است، قسمت اصلی جنگل ها در حدود ۵۰ کیلومتر مانده به شهر کلیبر شروع میشود و در مسیر کلیبر دره ها، کوه ها و زودخانه های زیبا، جلوه ی خاصی به آن میبخشد. اما بهترین زمان برای سفر به جنگل های شمال کشور از اواخر فروردین تا اواسط خرداد ماه میباشد بعد از آن زمان ها هوای آنجا به شدت شرجی و مرطوب شده و طعم و لذت مسافرت را از دست می دهد، یکی از مزایای جنگل های شمال وجود درخت های بلند جنگلی است و همچنین سواحل دریای کاسپین یا خزر که زیبایی خاصی به آن میدهد. از جمله زیباترین شهرهای شمال شهر رامسر و آستارا میباشد پیشنهاد میکنیم هنگام سفر حتما به این شهرها نیز گذری بزنید گردنه های حیران در نزدیکی های شهر آستارا و در مسیر آستارا- اردبیل را فراموش نکنید. در کل نمی توان جنگل های شمال را با جنگل های ارسباران مقایسه کرد چراکه هر یک زیبایی خاص خودش را دارد در زیر یک تصویر از جنگل های شمال و یک تصویر از جنگل های ارسباران برای شما آماده کرده ایم:

:::”جنگل های شمال”:::

:::

:::”جنگل های ارسباران”:::

:::

فواید طبیعت رفتن و مسافرت

عکس های جدید و شیک دسته گل عروس

در این قسمت سایت یورفان مدل های جدید و شیک دسته گل عروس برای شما آماده کرده است:

مدل های جدید و شیک دسته گل عروس،عکس مدل دسته گل عروس،مراسم عروسی

مدل های جدید و شیک دسته گل عروس،عکس مدل دسته گل عروس،مراسم عروسی

مدل های جدید و شیک دسته گل عروس،عکس مدل دسته گل عروس،مراسم عروسی

مدل های جدید و شیک دسته گل عروس،عکس مدل دسته گل عروس،مراسم عروسی

گل عروس،جهزییه عروس،برگزاری مراسم عقد

مدل های جدید و شیک دسته گل عروس،عکس مدل دسته گل عروس،مراسم عروسی

گل برای عروس و دوماد

مدل های جدید و شیک دسته گل عروس،عکس مدل دسته گل عروس،مراسم عروسی

جشن عروسی، تزیین ماشین عروس

مدل های جدید و شیک دسته گل عروس،عکس مدل دسته گل عروس،مراسم عروسی

مدل های جدید و شیک دسته گل عروس،عکس مدل دسته گل عروس،مراسم عروسی

مدل های جدید و شیک دسته گل عروس،عکس مدل دسته گل عروس،مراسم عروسی

مدل های جدید و شیک دسته گل عروس،عکس مدل دسته گل عروس،مراسم عروسی

مدل های جدید و شیک دسته گل عروس،عکس مدل دسته گل عروس،مراسم عروسی



این مطلب را به اشتراک بگذارید


  • تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ | نویسنده : یورفان

درمان افسردگی با قرص

برای درمان افسردگی خفیف کدام دارو مناسب است؟

افسردگی بیماری است که معمولا اگر در اوایل درمان نشود میتواند تبعات گاه جبران ناپذیری برای بیمار در پی داشته باشد،هر فردی در یک دوره از زندگی دچار چنین حالتی میشود که برخی افراد با اطلاع به موقع و دقیق از عود کردن بیماری پیشگیری میکنند و برخی با بی توجهی تاوان اثرات نامطلوب آن را در آینده میدهند، این بیماری میتواند زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد و تمام برنامه های فرد را با مشکل مواجه کند، لذا استفاده از داروهای شیمیایی در کنار رفتار درمانی می تواند در درمان این بیماری به فرد کمک زیادی بکند.توصیه اکید بر این است که در صورتیکه داروهای گیاهی مصرف میکنید دیگر از داروهای شیمیایی استفاده نکنید چراکه موجب تداخل و بروز عوارض جانبی میشود و همچنین بدون تجویز پزشک خودسرانه اقدام به مصرف دارو نکنید. معمولا داروهای سه حلقه و چهار حلقه ای برای درمان افسردگی متدوال شده است، در این بین سه داروی فلوکستین،سرترالین و سیتالوپرام بیشترین اثرگذاری را بر درمان این بیماری دارند، داروهایی که معمولا صبح به همراه صبحانه یا شب به همراه شام مصرف میشود، مقدار مصرف این داروها نیز طبق تشخیص پزشک معالج از دوز های پایین شروع میشود و به تدریج افزایش پیدا میکند. توجه داشته باشید قطع یکباره این داروها موجب سندرم ترک شده و عوارض بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت و موجب عود بیماری خواهد شد لذا قطع داروها نیز باید به تدریج و با کم کردن دوز داروها صورت گیرد.

پیشنهاد میکنیم این دو مطلب را نیز مطالعه فرمایید:

همه چیز درباره افسردگی،علائم؛علل و درمان آن

برای داشتن خوابی راحت دمنوش گیاهی بخوریم یا قرص؟

مهربان تر از آنی که فکر میکنم .. خدا

تو مهربان تر از آنی که فکر میکنم(نوشته ای درباره خدا)

محبت هایت که یادم می افتد سرم را نمی توانم بالا بگیرم، شرمسارم از این همه مهر و محبت و ناشکری های من.. تو مهربان تر از آنی که فکر میکنم، تو مهربان تر از آنی که با نوشتن بتوان وصفش کرد، هزاران بار شکر که دوست و رفیقی چون تو دارم، هرچند من بی وفایم هر چند من غافلم از تو از یاد تو.. ولی گاهی اندک یادی از تو میکنم و از این حس بودنت لذت می برم.. می دانی تمام دنیا علیه من باشند تو که دوست من باشی غمی ندارم، هزاران بار هم شکر بودنت را بکنم باز کم است.. هزاران بار پایت بیفتم سجده کنم باز هم کم است، ذره ذره ی وجودم همه شکر و التماس شده اند، همه ی وجودم شرمسار مهربانی هایت شده.. چه بگویم که لایق بهترین هایی، چه بگویم که لایق دوست داشتنی، چه بگویم که واژه ی عشق و دوست داشتن تنها در تو خلاصه میشود و بس، گاه آنقدر مهربانی میکنی که اشک چشمانم برای ریختن بیقراری میکنند، گاه آنقدر مهربانی میکنی که دلم میلرزد، می تپد برای تو به یاد تو.. زیبا ترین گل های دنیا تقدیم وجود پاکت و مقدست، زیباترین گل های دنیا تقدیم مهربانی هایت، چه بگویم که مخلوقاتت نیز نشان از زیبایی های توست.. می دانی بی تو زندگی حتی لحظه ای ممکن نیست تنها خواهشم این است این بنده ی بی وفا را در جفای روزگار لحظه ای تنها نگذاری، لحظه ای به حال خود رها نکنی..

نوشته ای جهت شکر نعمت ها

شکرت خدا (نوشته ای جهت شکر نعمت ها)

بهترین روزهایم را سپری میکنم و اندک یادی از تو کرده ام؛ خوب میدانم هر چقدر شکر تو گویم باز کم است، می خواهم سرتا پا تشکر و احترام گردم میخواهم در تمام تار و پود وجودم شکر بودنت شکر نعمت هایت طنین انداز شود، میخواهم اندکی لطف هایت را شکر کنم هرچند هزار بار هم شکر تو گویم بازهم کم است، هر چند هزار بار هم پایت بیفتم باز هم کم و ناچیز است، تو آنقدر زیبایی تو آنقدر مهربانی که هرچقدر شکر تو را گویم کم است، میخواهم دو تا شکر گویم یکی شکر نعمت هایت که بی منت بخشیده ای، یکی شکر بودنت که خود بهترین و بزرگترین نعمتی در لحظه لحظه های زندگی ام.. توکه بی منت بخشیده ای و انتظاری نداری ولی من در مقابل این همه خوبی و محبت کم آورده ام شرمنده شده ام سرم پایین است و دست های خالی ام دلیل بر شرمساری من است، بپذیر این شکر ناچیز را از این بنده ی غافل که مدتهاست از لطف و کرم تو غافل شده است، بپذیر و بدان که از صمیم قلب و از ته دل دوست داشتن را در رگ هایم تنم حس میکنم، حس تشکر و احترام خاصی نسبت به وجود زیبایت دارم، افسوس که من نازیبایم ولی با تمام نازیبایی هایم عاجزانه شکر نعمت های بی پایانت را می کنم، شکرت خدا بابت همه کمک هایت، شکرت خدایا بابت همه محبت هایی که کرده ای و من غافل از آنها زندگی کرده ام، شکرت خدایا بابت نفس هایی که می آید و میرود..

صبر کن ای دل ( نوشته جالب با رنگ و بوی خدایی)

قطع صدای هواکش موتور در خودروهای گازسوز

نحوه قطع صدای هواکش موتور در خودروهای گازسوز

اغلب خودروهایی که با گاز فشرده یا CNG کار میکنند بعد از مدتی دچار صدای انفجار مانندی در موتور خود میشوند که هواکش خودرو را از محل خود در می آورد لذا استفاده از هواکش اسپرت نیز چاره ساز نخواهد شد و بعد از مدتی خراب خواهد شد، علت اصلی این مشکل از سیستم برق رسانی خودرو هست چراکه قدرت زیادی برای ایجاد جرقه و اشتعال داخل موتور نیاز است و در صورتی که برقرسانی به خوبی انجام نپذیرد با چنین حالتی مواجه خواهید شد، برای حل کردن این مشکل بایستی سه عامل شمع،وایر و کوئل را مورد بررسی قرار دهید تا مشخص شود که کدامیک به درستی کار نمی کند، معمولا با تعویض شمع و استفاده از شمع های دوپر یا سه پر اصل یا با تعویض وایرها این مشکل حل میشود ولی ممکن است بعد از مدتی خودرو دوباره دچار چنین مشکلی شود.

نحوه قطع صدای هواکش موتور در خودروهای گازسوز لذا توصیه اکید بر استفاده از بنزین است، قدرت اشتعال بنزین به مراتب بیشتر از گاز است و باعث روان کاری و بهتر کار کردن موتور خودرو میشود، برای خواندن مضرات خودروهای گاز سوز بخوانید..

CNG باعث خرابی موتور خودرو میشود؟

آیا گاز فشرده یا CNG باعث خرابی موتور خودرو میشود؟

امروزه در کشور ما استفاده از خودرو های دوگانه سوزر بنا به قیمت بسیار گران بنزین و کم بودن سطح درآمد، رایج شده است اما خیلی از افراد از تبعات استفاده از گاز طبیعی فشرده یا سی ان جی CNG برای خودروهای انژکتوری بی خبر هستند، درست است که گاز و بنزین هر دو در موتور خودرو جرقه خورده و باعث اشتعال میشوند ولی قدرت گاز به مراتب کمتر از بنزین است و این باعث فشار آمدن به موتور خودرو میشود تا جایی که در مدت زمان بسیار اندکی میبینید سوپاپ های خودرو سوخته یا موتور خودور دچار روغن سوزی شده است که تعمیر آن نیز مستلزم خرج کردن هزینه های بسیار زیادی است، لذا در آخر متوجه میشوید که گاز از بنزین نیز گرانتر است! و تریج خواهید داد که از بنزنین استفاده کنید، در مواقع ضروری از خودرو استفاده کنید و در مواقع غیر ضروری وسایل نقلیه عمومی یا پیاده روی را ترجیح دهید.

کاهش خطر تصادفات با این نکات