سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

دلم شکسته خداجون..

دلم اندکی ترک برداشت، رهگذری دیگر جای چسباندن زخم هایم، جای دلداری دادن به دردهایم، دلی را که آماده ی شکستن بود به راحتی شکست؛ ولی من غصه ای نخوردم چون تو را داشتم و تو تنها قدرت بی همتایی بودی که در عین بی نیازی هیچوقت دلم را نشکستی؛ دلم خون شد از زمانه، از دنیا و آدمهایش ولی حس آرامشی که تو به من دادی غیر قابل  وصف بود، اکنون همه رفته اند و تنهایم گذاشته اند و من تنها تو را دارم و همین را برای ادامه کافی میدانم؛ اکنون غیر از تو به دامان هیچ کس دیگری چنگ نمیزنم و این است قصه ی آدمها.. اوج التماس در اوج تنهایی.. میدانی چیست؟ خدایی که با نظم ترین جهان را پدید آورده بهترین گزینه برای همدم تنهایی هایت هست و من نیز از قافله عقب نمانده ام دلم تکه پاره شده ولی باز کنار تو حس عجیبی درباره زندگی دارم، حسی تازه که امید به زندگی را دوچندان میکند، هنوز ناامید نشده ام چرا هنوز یکی را دارم! احساس عجیبی راجع به واژه ی آرامش دارم و همین احساس تنها در نام تو خلاصه میشود، چه حس قشنگیست وقتی در اوج دلشکستگی، در اوج تنهایی هنوز هم آرامش خاصی داری و میدانی یکی هست که هیچوقت دلت را نخواهد شکست، خدایا دلم اندک زمانیست شکسته، زمانی که برای تو اندک ولی برای من سخت و دردناک و طولانی است؛ با آوردن نامت حس غریبی دارم و شاید این از بی وفایی من باشد که مدتها از نام و یادت غافل بوده ام، پرهایم را گشوده ام و قصد پرواز به آسمانهایت را دارم تا حس با تو بودن را درک کنم، پرهایی که اسمش اراده و تصمیم است، پرهایی که خودت به من داده ای تا در اوج ناامیدی تنها سلاح کمکی ام باشند؛ یاد دارم شبی را که دلم به سختی شکست، یاد دارم زمانی را که دروغکی میگفتند تنها عشقم تویی، یاد دارم میگفتند هیچوقت تو را تنها نخواهیم گذاشت، اکنون که به خود آمده ام می گویم کجایند آنهایی که دم از وفاداری میزدند؛ ولی تو چی؟ نه ادعایی داشتی نه دم از وفا و عشق میزدی با تمام صدای بیصدایی میگفتی عاشقم هستی و من درک نمی کردم، با تمام نظم ها و حکمت هایت خود را نشان میدادی و من غافلانه دنبال یک بی وفای دیگر میگشتم؛ میدانی چیست؟ صادقانه میخواهم بگویم میخواهم صادقانه اعتراف کنم، هیچ یک از موجوداتی که با قدرت تو پا به عرصه ی هستی گذاشته اند خبر و نشانه ای از وفا و صداقت ندارند حتی یک نشانه ی کوچک، حتی یک کورسوی امیدواری نیز برای پایبندی به غیر وجود ندارد، حتی وفادارترین موجود هم بی وفاست و این تنها اعترافم برای توست، خدایا وقتی برایت میگویم دلم شکسته احساس آرامش میکنم چراکه میدانم مرحم دلهای دشکسته پیش توست؛ چراکه میدانم سزای آدمهای بی وفا نزد تو محفوظ است؛ من حرفی برای گفتن ندارم من نفرینی برای به زبان آوردن ندارم، من آهی برای کشیدن ندارم؛ ولی تو که خود میبینی و میدانم سکوت نمیکنی، هرچند اندک وفای من اجازه نمیدهد هیچ موجودی از موجوداتت را سرزنش کنم، دلم دوست ندارد حتی یکی از دلها را ناراحت و آزرده ببیند همان دلهایی که با زبان تندشان آب سردی بر پیکره ی صداقت و وفایم ریخته اند، خدایا دلم شکسته و دنبال اندک آرامشی از جانب وجود پاک تو هستم و به آن نیز دست یافته ام.

پیدایش جهان هستی.. نوشته ای با مضمون خدا

جهانی زیبا با نظم خاص جلوه گر تمام چشم های زیبای دنیا شد، نمیدانم کدامین قدرت میتواند این همه زیبایی را از هیچ بسازد الا آفریننده ای زیباتر که زیبایی در ذات اوست و زیبایی را دوست میدارد؛ وجودم را حس و حال و عقلی نهادند و نامم را آدم گذاشتند، اسیر و سرگردان بودم و هرکه را میدیدم آیین و مسلکی داشت و به راهی تو را میخواند؛ من نیز با آوای بیصدای قلم تورا میخواندم، صدایت میکردم و حس میکردم زیبایی هایت را.. هرچه پدید آمد به تدریج بود و کم کم رنگ و بوی زیبایی هایت آشکار میشد، هرچند خوب میدانم قید زمان فقط برای آدم ها قابل صرف است و تو فراتر از هر زمان و مکانی.. گاه فکر میکنم تو چقدر باحکمت آفریده ای که حتی کوچکترین موجود عالم را به یکباره نفرستاده ای و ذره ذره وجود عالم میلیون ها سال است که شکل گرفته است، آفرینش تو نیز با عقل و علم سازگار بود و همین کافیست تا هر عالمی با علم خود به وجود تو پی ببرد، گاه دنبال چیزی میگردم با اینکه آن چیز جلوی چشمانم هست و من نمیبینم ولی مدتها میگردم تا همان جایی که آشکارترین جا بود پیدایش میکنم، من که به قدری عقل و بینایی و حس دارم که بتوانم راحت آن چیز را که با دست خود گذاشته ام پیدا کنم ولی گاه مدتها میگردم و پیدایش نمیکنم، حکایت دانشمندی که از تو روی گرداند هم به همین مثابه است؛ تو خیلی واضح و آشکار هستی، نظم و زیباییت همه جا را فراگرفته ولی گاه دیدن نزدیکترین نکته سخت تر از دیدن و واشکافی دورترین نقاط است، شاید برای دیدن سخت ترین نقاط عقل و ذهن بیشتر کنجکاوی می کند تا دیدن در دسترس ترین نقاط.. واین حکایت عقل های قوی است.. بماند که تو چه هستی و که هستی؛ از کجا هستی و چه هدفی داری؛ برای چه آفریده ای و چه حکمتی اندر کوچه پس کوچه های آفرینشت پنهان است، شاید هیچ عقل کاملی غیر از خود تو پی به آن نبرد؛ گاه می شنوم که نیاز انسان ها به قدرت فراتر از خود، نام تو را نهادینه کرد ولی من میگویم زیبایی و نظم آفرینشت نام تو را نهادینه کرد، گاه حتی بزرگترین آدم ها اشتباه میکنند و این امریست طبیعی، اینکه پیدایش جهانت از کجا بود و به کجا دارد میرود زیاد برایم مهم نیست، اینکه کدامین مخلوق با کدامین طرز فکر تو را رهایت میکند برایم مهم نیست، اینکه کدامین عقل با چه استدلالی تو را رد می کند برایم مهم نیست، مهم نظم و زیبایی خلقت توست که مدتهاست مات و مبهوت آن مانده ام، اینکه جنس تو از چیست، اینکه علم تو از کجاست برایم مهم نیست، اینکه حکمتت در برخی خلقت ها چیست برایم مهم نیست، تنها حس آرامش بودن کنار بانظم ترین خالق برایم کافیست و همین آرامش و حس پاک را با تمام کهکشانها عوض نمیکنم، اینکه چگونه صدایت بزنم برایم مهم نیست، مهم صدا زدن هست که با نای بی نوایی خوب بلد هستم فریاد آواز خوش صدای اسمت را..

دلنوشته با مضمون کمک الهی

تو نجاتم دادی و این تا ابد در یادم خواهد ماند و این نوشته تا ابد با نام تو خواهد درخشید. کوچه بی سروصدا بود من تنها بودم و در پی راه چاره ای برای پر کردن تنهایی هایم.. دیوارها سست بودند و ناپایدار، ناگه طوفانی مهیب تمام شهر و کوی و برزن را فرا گرفت، دیوارهای سست یکی یکی در حال فرو افتادن بودند ولی دیواری که من پشت آن ایستاده بودم به طرز عجیبی سالم ماند، چه قصه ی عجیبیست قصه ی زندگی من.. این همه اتفاق در بازه ی یک عمر کوتاه..!  چه کسی جز تو می توانست مرا از طوفان مهیب زندگی نجات دهد؟ چه کسی جز تو می توانست به من زندگی دوباره ببخشد؟ حقیقتا تو که هستی که همه مات و مبهوت قدرت تو میشوند گاهی لحظه ای مکانی.. ولی چه سود ما آدمها فراموشکار هستیم؛ زود یادمان میرود قدرت ها، محبت ها، عشق ها، بماند.. هر سه واژه در تو خلاصه میشوند و تو در مهربانی خلاصه میشوی.. خدایا حال همه جا را آوار فراگرفته است و من در میان آوار اسیر گشته ام و راه چاره ای برای نجات از این تنگنا پیدا نمیکنم، خوشحال میشوم راه چاره ای برایم بیندیشی تا از این منجلاب زندگی بیرون بیایم و بتوانم دوباره با امیدواری زندگی کنم….

 

دانلود آهنگ جدید من یه پرنده ام از عرفان

من یه پرندم از عرفان

جدیدترین آهنگ عرفان یکی از قدیمی ترین اهنگای ایرانیه که با تیپ جدید و با صدای عرفان خونده شده خیلی از خواننده ها نسخه های متفاوتی از اهنگ من یه پرندم رو خوندن که در این پست میتونید ورژن جدید این ترانه رو دانلود کنید باشد که خوشتون بیاد

برای دانلود میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید..

تورو دوس دارم مثل هرکسی که دوس میداره جسمو جونشو، مثل آسمونی که ستارشو یا ستاره ای که آسمونشو......


دانلود آهنگ من یه پرندم از سرور پیکو فایل



دانلود آهنگ من یه پرندم   از عرفان