سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

دلم گرفته..(متن کوتاه برای دردودل با خدا)

دلم گرفته..(متن کوتاه برای دردودل با خدا)

دل گرفته و در سینه بی تابی میکند، دل دارد می میرد و خبری از تو نیست، توکه میگفتی هیچوقت تنهایم نخواهی گذاشت اکنون در اوج تنهایی هایم هیچکسی خبری از این دل دیوانه ی ویران نمیگیرد و تنها تو هستی که ناله های سوزناک دلم را میشنوی، تویی که آنقدر مهربان هستی که صبر و تحمل این همه ناله را نداشته باشی،تویی که میدانی دردم چیست و از راز دلم خبر داری، زندگی را خواهم ساخت همانطور که قول داده بودم ولی تا تو کمکی نکنی من هیچم و زندگی بی کمک تو ممکن نیست، دلم تنگ است دلم بیقراری میکند نمیدانم با کدامین کلام ابراز کنم درد دلم را.. نمیدانم با کدامین احساس بگویم از دلتنگی هایم.. کسی را لایق دردودل نمیدانم جز تو.. چراکه میدانم سخنانم را میشنوی و پاسخم را خواهی داد، دلم گرفته از ناملایمتی های روزگار، دلم گرفته از جفای روزگار، زندگی ام آنطور که میخواستم نشد، ولی هنور کور سوی امیدی دارم و آن انگیزه میدهد برایم به زندگی.. امیدی که اولش تویی و آخرش هم تو.. یادت هست که باهم عهد و پیمانی بستیم؟ اکنون من سر آن پیمان محکم ایستاده ام و منتظرم تو نیز یاری ام کنی تا به عهد خود وفا کنم، هرچند میدانم تو باوفاترینی و گاه امتحان میکنی این دل دیوانه را.. ولی چه سود گاه کاسه ی صبرم لبریز میشود و مینویسم از آنچه دل از آن می نالد.. میدانم که در یادم هستی لحظه به لحظه.. لحظه هایی که شاید من تو را از یاد ببرم و بی وفایی کنم ولی این تو هستی که باز وفا نشان دادی و هیچوقت فراموشم نکردی.. میخواهم راه دلم را باز کنی تا بتوانم بهتر احساست کنم تا بتوانم بهتر در راهت قدم بگذارم و احساس آرامش کنم.. میدانم تنها نام توست که به دل ها آرامش میبخشد برای همین است که تنها از تو مینویسم چراکه میخواهم دل بیقرار و تنگم را آرام کنی تا بتوانم راه زندگی خویش را بیابم تا بتوانم در آرامش به سمتت بیایم..

جملات زیبا و کوتاه با مضمون دعا و مناجات با خدا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.