سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

سخنان زیبا با موضوع خدا”اس ام اس با موضوع خدا

خداوندا...(جملات زیبا و کوتاه با مضمون دعا و مناجات با خدا)

خداوندا میخواهم هر آنچه را که صلاح میدانی بدهی و هر آنچه را که مصلحت نیست صبر و تحملش را عطا فرمایی..

خدواندا تو پاک تر و والاتر از آنی که چون منی لیاقت سخن گفتن با تورا داشته باشد ولی با این همه دوستت دارم…

خداوندا تو نوری تو مقدسی تو نهایت آرزوی عارفانی.. بتاب آن نور زیبای رحمتت را تا دیده دلم را بینا کند..

خداوندا تو می بخشی آنچه را که میتوانی نبخشی! تو بی نیازی از همه چیز و همه کس ولی با این همه مهربانی تو دلیلی است بر بخششت..

خداوندا دستهای ناتوان مرا بگیر تا بدانم هستی ام از کسیت و چه کسی دستم را از اول گرفته است و اگر یک لحظه رها کند سقوط میکنم..

خداوندا تو خود ذات تمام زیبایی ها هست پس چرا زندگی زیبا به من نبخشی؟ زندگیم را زیبا کن همچنانکه زیبا آفریده ای..

خداوندا با نام تو شروع میکنم چرا که نام تو آغازو پایان هر وجودی هست.. قسم به نام مقدست هوامو داشته باش که یک لحظه بدون تو هیچم..

خداوندا آنچنان سرگشته و بی پناه شده ام که هیچ آغوشی جز آغوش تو ذره ذره وجودم را گرم نمی کند..

خداوندا من سرتاپا التماس شده ام چرا برای داشتن زیباترین ها باید از هیچ التماسی دریغ نکرد..

خداوندا تو آنقدر زیبایی که نوشتن نام تو تمام نوشته های عالم را زیبا میکند..

خداوندا شکر نعمت تو میگویم و هرچقدر گویم بازهم کم است چراکه در کمال بی نیازی، مهر و عطوفتت همچون ستاره ای پرنور می درخشد..

خداوندا تنها و غریبم و تو تنهایی را دوست نداری چراکه تنهایی فقط از آن توست پس کمک کن تا با تو بودن را به تنهایی ترجیح دهم..

خداوندا دل تیره و تارم را از غبار گناهان آلوده پاک کن تا دیده ی دلم بیشتر از پیش زیبایی ها و نعمت های تو را ببیند..

خداوندا تا زمانی که نایی برای نوشتن داشته باشم از ته دل خواهم نوشت: دوستت دارم..

خداوندا تو بالاتر از من ایستاده ای و تنها کسی هستی که میتوانی بالایم بکشی تا حس کنم تو را تا حس کنم لذت زندگی و با تو بودن را.. دستم را بگیر تا احساس بیکسی نکنم…

خداوندا زندگی روزی تمام میشود و همه چیز به پایان میرسد و این تویی که همیشه ماندگار.. هدایت کن مرا در راهی که ماندگارترین است..

خداوندا لطف و کرمت آنقدر زیاد است که قلم نیز از نوشتن آن عاجز است..

خداوندا مهربانی و بخششت آنقدر وصف ناپذیر و بی پایان است که هر کسی شرمنده ی مهربانی و بخشش توست..

خداوندا چشمان را برای زیبایی ها باز کن تا قدر چشمانم را بدانم تا قدر نعمت های زیبایت را بدانم..

خداوندا گوشم را در راه خودت و برای خودت شنوا کن تا آنچه که زیباست را بشنوم..آنچه که نام تو در آن است..

خداوندا شکر میکنم که دستی داده ای که مینویسد و پایی داده ای که حرکت میکند، کمک کن این دست و پا جز در راه تو حرکت نکند..

خداوندا قلبی داده ای که می تپد و خون تازه در رگ هایم جریان میابد؛ کمک کن تا یاد تو آرامش بخش قلب تنهایم شود تا خون پاک و خدایی در رگ های بدنم جریان یابد تا ذره ذره ی وجودم رنگ و بوی خدایی بگیرد…

خداوندا فکر و ذهنی داده ای که قدرتش بسیار است کمک کن تا این فکر و ذهن فقط در راه تو و برای تو کار کند..

خداوندا مادر و پدری داده ای که تمام زندگی ام هستند تن و جسم و روحشان را همیشه سالم نگه دار..

خداوندا میخواهم یاری کنی تا با سربلندی و عزت تمام، دیده از دنیا برفکنم..

خداوندا درود و رحمت میفرستم بر بنده های پاکت که نماد و جلوه ی زیبایی تو در این عالم هستند..

کلیدواژه های اصلی: “جملات زیبا در موردخدا سخنان زیبا با موضوع خدا”اس ام اس با موضوع خدا”اس ام اس خدایی”پیامک درباره خدا”جملات دلنشین با مضمون خدا”مناجات با خدا”جملات کوتاه درمورد خدا”

متن جالب درباره خدا، شب تاریک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.