سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

آهنگ پاپ عاشقم من از خواننده معروف عرفان حیدری

//منبع : سایت رسمی خواننده پاپ//

آهنگ جدید عاشقم من از عرفان

اولین آهنگ به سبک پاپ با نام عاشقم من  از عرفان در سال 1396 منتشر شد امیدواریم از این آهنگ لذت ببرید...

 متن آهنگ :

 وقتیکه تورو دیدم
از همه من بریدم
همیشه عاشقونه
منتظر تو بودم
وقتیکه با تو بودم
من عاشق تو بودم
تو لحظه های عمرم
عاشق و ساده بودم
هنوزم عاشقم من
به عهدم صادقم من
تا وقتی دنیا دنیاس
 من تو رو میپرستم
عاشقم من دنیای من تویی تو
عاشقم من رویای من تویی تو

عاشقم من

ای که بی تو دردم دوا نمیشه

خداکنه بمونه، قدر منو بدونه
مثل من عاشقونه تا آخرش بمونه
خدا کنه بدونه، این دل من میمیره
اگه کسی بجز من توی دلش بشینه
خواستی  میمیرم برات
عشقو میریزم به پات
بدون که واسه ی من
 پناه آخرینی
عاشقم من دنیای من تویی تو
عاشقم من رویای من تویی تو
ای که بی تو دردم دوا نمیشه

عاشقم من


مدت  آهنگ : 4.15

حجم آهنگ با کیفیت 128 : 3.9مگابایت


دانلود آهنگ عاشقم من (سرور پیکو فایل)


دانلود آهنگ عاشقم من (سرور رزآپ)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.