سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

سایت تفریحی قشنگ فان

بهترین و زیباترین سایت سرگرمی برای ایرانیان-اس ام اس های جدید- طالع بینی-فال های جدید-موزیک-پرشکی-روانشناسی

تعبیر خواب ازدواج یا متاهل شدن

تعبیر خواب ازدواح و متاهل شدن- داماد شدن

مطالب پیشنهادی:

دانلود آهنگ لب کارون و واویلالیلی به سبکی جدید و شادتر

گرفتن زن در خواب بنا به تعبیر بسیاری از معبران همچون ابن سیرین، شرف و بزرگی است و عزت و جلال می آورد. همانطوری که ازدواج یک امر خوب و پسندیده در تمامی ادیان و رسم ها است دیدن پیوند ازدواج در خواب نیز، بزرگی و شرف را به همراه خواهد آورد؛ چنانچه فرد متاهلی در خواب ببیند که زن خود را طلاق داده است یعنی بزرگی و عزت خود را از دست خواهد داد، چنانچه فردی در خواب ازدواج کند و سپس طلاق دهد بدین معنی است که پس از رسیدن به عزت و جلال دوباره فرو خواهد کشید و به مراتب پایین تر نزول خواهد کرد، پس باید از فرصت های به دست آمده ی خود نهایت استفاده را ببرد.

یکی از معبران مشهور به نام لوک اویتنهاو، ازدواج و عروسی در خواب را رسیدن به هدف توصیف میکند، و دیدن زن و زن گرفتن در خواب را رسیدن به ثروت و شهرت میداند، وی دیدن شوهر یا پیدا کردن شوهر را امید های واهی توصیف میکند.

منوچهر مطیعی تهرانی یکی دیگر از معبران، دیدن عروسی در خواب را اصلا خوب نمیداند و اعتقاد دارد به دنبال آن حزن و غم و اندوه خواهد آمد؛ وی تنها در صورتی عروسی را بد نمیداند که نام و مشخصات عروس در خواب مشخص باشد و بدانید با چه کسی وصلت انجام داده اید. اگر زنی در خواب ببیند که شوهر گرفته و شوهر را نشناسد که چه کسی است به دنبال آن بلا و مصیبت می آید و اصلا خوب نیست، بنا به تعبیر منوچهر مطیعی برعکس این امر برای مرد نیز صدق میکند.یعنی مردی در خواب ببیند زن گرفته،و او را نشناسد که از نظر وی،تعبیر خوبی ندارد.

آنلی بیتون دیدن خواب توسط دختر که با مرد کهنسالی ازدواج کرده است را مشکلات فراوان و مصیبت توصیف کرده است، همچنین دیدن مراسم عروسی به طوری که مهمانان بصورت شادمان و با لباس هایی زیبا حضور دارند دلیل بر لذت های آتی زندگی میداند و لباس سیاه در مراسم عروسی را مشکلات و عزا دانسته است.

امام صادق نیز دیدن ازدواج در خواب را شرف و بزگی،مال و مقام،سرحالی و راحتی توصیف کرده است.

ازدواج به عنوان نشانه هایی از شادی و خوشبختی در کتاب سرزمین رویاها پیش بینی شده است.

لیلا برایت نیز ازدواج و پیشنهاد ازدواج در خواب را نشانه خوشبختی و پیروزکامی میداند.

ابراهیم کرمانی نیز دیدن عروسی زن متاهل در خواب با یک مرد دیگر به طوری که عروس را ندیده باشد افزایش مال و ثروت می داند.

لوک اویتنهاو، زن گرفتن در خواب را حل شدن مشکلات زندگی و رسیدن به مال و عزت و جلال میداند.

– بیشتر معبران خواب ازدواج را خوب میدانند و نشانه برکت و مال و عزت و شرف دانسته اند، هرچند ممکن است شرایط و نحوه ی خواب دیدن متفاوت باشد، برای مثال ممکن است کسی در خواب بیند وسط عروسی آن برهم زده شده است، دلیل بر رسیدن به مال و شهرت و سپس از دست دادن آن است، یا در خواب بیند که در مراسم عروسی همه لباس سیاه بر تن کرده اند نشان مصیبت و غم و اندوه در اوج شادی ها خواهد بود. ولی در کل تعبیر مربوط به امر ازدواج در کلیه تعبیر خوابها خوب و سودمند توصیف شده است.

 

 باتشکر ازحضور گرمتان در وبسایت قشنگ فان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.